» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
Apple  محبوب ترین برند جهان شد

سه شنبه 22 آذر 1390

در آخرین رده بندی صورت گرفته درخصوص وفاداری و علاقه مشتریان نسبت به برندهای معروف جهان 13 برند برتر معرفی شدند.
به گزارش ام بی ای نیوز و به نقل از سایت www.forbes.com، 13 برند منتخب، احساس خوبی به مشتریان داده و عمیق ترین احساسات را بر می انگیخته اند.
Apple :این شرکت در ابتدا نوعی احساس حضور در یک جامعه به مشتری بخشیده و سپس جامعه طرفداران وفادار خود را وسعت می بخشد.
سوپ Campbell :هیچ چیز مانند یک بشقاب سوپ گوجه فرنگی Campbell مشتریان را خوشحال نمی کند. Campbell با حضور در یک روز سرد بسیاری از مشتریان را محبوب خود می کند.
کوکا کولا :هیچ کس را نمی توان یافت که با دردست گرفتن یک قوطی کوکا کولا خاطره ای شیرین را به یاد نیاورد.
فیس بوک : مردم ممکن است گاهی اوقات با اندکی تغییر در زندگی خود فیس بوک را مورد شکایت قرار دهند، اما به سرعت آن را می بخشند. فیس بوک معمولا اولین سایتی است که مردم به آن مراجعه می کنند، چون آن را از خود می دانند.
Fruit of the Loom : برند تولید کننده لباس Fruit of the Loom، معمولا بدون هیچ شک و تردیدی وفاداری مشتریان را مدیون کیفیت بالای محصولات خود است.
J. Crew : برند تولید کننده لباس J. Crew ، بازار را تحت سلطه خود درآورده است. میشل اوباما محصولات این برند را بر تن دختران کوچک خود برازنده می بیند.
:jansonمحصولات بچه جانسون صد سال است که در میان همگان محبوب است. این یک دلیل بزرگ برای موفقیت فراوان آن به شمار رفته و خاطرات خوبی را به یاد می آورد. مادران آن را به عنوان یک برند مورد اعتماد انتخاب کرده و از بوی خوش و شعار واقعی آن در تلقین یک احساس خوب به کودک هنگام استحمام خوشحال می شوند.
:kraftشعار نوشته شده بر روی ماکارونی و پنیر این محصول، " با بیشترین میزان پنیر " کافی است تا جذب آن شوید.
Prius : Prius تعهد به یک دنیای ایده آل را محقق می سازد. رانندگی با Prius نوعی احساس ثبات و آرامش در زندگی به شما می دهد.
Starbucks :برای میلیون ها خانم خانه دار و کسانی که دور کاری می کنند، قهوه های Starbucks بر تقویت حافظه و ایجاد نشاط در آن ها تاثیر بالایی می گذارد.
Target :بر عکس دیگر فروشگاه های بزرگ که قفسه های خود را با محصولات مختلف پر می کنند، Target با نظم و ترتیب خریداران را با خرید استراتژیک کالا ها به روشی شاد آشنا می کند.
Virgin Airlines : Virgin احساس خوبی به مشتریان می دهد. این احساس خوب آرامش در هنگام پرواز را برای شما به ارمغان می آورد.
Zappos :فروشگاه اینترنتی کفش و لباس Zappos با حمل و نقل رایگان شادی را به مشتریان هدیه می دهد.

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • 10 برند برتر در میزان جذب مشتری
  • Unilever و Apple موفق در جذب مشتریان نسل سوم
  • برند جدید Target هفتاد درصد ارزان تر از بقیه ...
  • آنچه در بازاریابی از Apple می آموزیم
  • طراحی و بسته بندی ؛عامل موثر در خرید یک کا ...
  • بحران اقتصادی ،فاصله میان برند های برتر و ...
  • تویوتا ناتوان در جذب مشتریان جوان
  • تبلیغات ارزان، دشمن جان برند
  • کوکا کولا جذابیت خود را از دست می دهد
  • حراج محصولات همیشه هم به نفع برند نیست!
  •