» نگاهی به تبلیغات محیطی شهر تهران- تیر 96
» مانیار یک شبکه اجتماعی پیام رسان
» نگاهی شرقی به جهانی از جنس تبلیغات
» پنج درس بزرگ بازاریابی از کوبا
» رباتی که تصاویر واقعیت مجازی را قابل لمس می کند
» روش های صرفه جویی در بودجه بندی مبتنی بر نیاز بازاریابی
» مشارکت صدا و سیما و dnaunion جهت اثر بخش تر کردن بودجه های تبلیغاتی
» آگاهی برای همه
» سرمایه گذاران ایرانی ریسک پذیر و صبور نیستند
» حمله وان پلاس ۵ به اینستاگرام

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
بسته بندی جدید محصولات نستله مطابق با نیاز مشتری

چهارشنبه 5 بهمن 1390

نستله از تغییر بسته بندی برخی محصولات خود برای کسب اطمینان از دسترسی آسان مصرف کنندگان با همه سنین به آن ها خبر داد.
به گزارش ام بی ای نیوز و به نقل از www.popsop.com، این رویکرد جدید توسط دانشگاه کمبریج در انگلستان بنا نهاده شده و با عنوان " طراحی فراگیر " پروسه ای را در بر می گیرد که در پی توسعه طراحی محصولات در پاسخ به نیاز های بیشتر افراد خواهد بود.
نستله در سال 2009 همکاری خود را با این دانشگاه شروع کرده و اولین شرکت تولید کننده مواد غذایی و نوشیدنی است که از روش فوق پیروی می کند.
نستله نقش مهمی در توسعه این فلسفه طراحی ایفا کرده و طراحی فراگیر به کادر بخش بسته بندی اجازه می دهد تا از طراحی خوب به طراحی عالی حرکت کند. این یک نوع طراحی پیشگام است که سود آن عاید همه مشتریان نستله می شود.
این شرکت از طراحی یک ظرف طلایی جدید برای نسکافه خبر داده و اولین گام را جلب علاقه مشتری می داند.
نستله همچنین یک نوع بسته بندی با استفاده آسان ابداع می کند. نستله این کار را با طراحی مجدد بسته بندی Nescafe Gold در سال گذشته شروع کرد. در آمریکا، نستله بسته بندی جدیدی برای برند نوشیدنی زیر مجموعه خود Boost ارائه کرد. جامعه هدف Boost سالمندانی هستند که دچار سوئ تغذیه شده یا در معرض این خطر قرار دارند. بسته بندی جدید دردست گرفتن بطری را آسان کرده، باز کردن آن را تسهیل کرده و بدون هیچ مهر و موم داخلی، دستگیره هایی چند لایه برای نگه داشتن آسان آن به وجود آورده است.

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • نستله کمپین جی پی اسی به راه انداخت
  • BrandOpus ، بسته بندی های Twinings را سازماندهی می ...
  • 2012 سالی پر چالش برای نستله(Nestle)
  • بسته بندي محصولات نستله و يونيلور از مواد ...
  • بسته‌بندی زرد Twinings، چالشی برای لیپتون
  • کمپین جدید نستله برای مبارزه با تغذیه ناس ...
  • نستله با توسعه سیستم اطلاع رسانی محصولات ...
  • بسته بندی شاد بطری های شیر با نقش های آبرن ...
  • شکلات های نستله بدون مواد مصنوعی
  • پیدا شدن گوشت اسب در محصولات نستله
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر