» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
Unilever به خاورمیانه امید می بندد
چهارشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۰
Unilever معتقد است که خاورمیانه و آفریقای شمالی با وجود حوادث پر هیاهوی اخیر در منطقه، قابلیت رشد را داشته و نوید افزایش آمار فروش محصولات را به این برند می دهند. به گزارش ام بی ای نیوز و به نقل از www.warc.com، به گفته " پل پلمن "، مدیر اجرایی Unilever، هشتاد درصد از کالا های فروخته شده توسط این شرکت در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا در حال حاضر در نه کارخانه محلی این شرکت ساخته می شوند. این منطقه از رشد سریعی برخوردار بوده و حجم فروش در آن بالا بوده است. این روند رو به رشد علی رغم ایجاد نوعی تغییرات دراماتیک در یک سال گذشته در کشور هایی مانند مصر، لیبی و تنوس روی داده است. فروش محصولات Unilever امروز در خاورمیانه برای نمونه بزرگ تر و قوی تر از قبل از بهار عربی است. جمعیت جوان و افزایش میزان مصرف کالا ها در میان آن ها باعث شده تا تمرکز بر روی منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا در راستای سرمایه گذاری برای رشد توسعه یابد. Unilever همچنان به سرمایه گذاری برای توسعه بازار ها، به منظور افزایش توزیع محصولات خود در کشور هایی مانند عراق و سودان ادامه می دهد. حضور او در این بازار ها تاکنون محدود شده و نتوانسته بود تا از بازار این کشور ها سهمی ببرد. با ارزیابی شرایط در برخی اقتصاد های پیشرفته منطقه در می یابیم که رکود اقتصادی تاثیر عمیقی بر روی امارات متحده عربی گذاشته است. بازار امارات متحده عربی در مسیر بهبودی پس از بحران سال 2009 قرار داشته و Unilever امیدوار به حتی رشد بیشتر تقاضای مصرف کننده در سال 2012 نیز است.

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • نگاهی به بازار فروش کشورهای خاورمیانه و آ ...
  • توشیبا در خاورمیانه توسعه می‌یابد
  • Unilever ساختارخود را تغییر می دهد
  • روند توسعه خودروهای Infiniti در خاورمیانه
  • Audi در خاورمیانه رکورد می‌شکند
  • برگزاری نمایشگاه محصولات طبیعی در خاورمی ...
  • افت 6 درصدی صنعت گردشگری در خاورمیانه
  • Unilever مهارت‌های دیجیتالی خود را توسعه می ...
  • رشد شانزده درصدی فروش موبایل در خاورمیان ...
  • توسعه حضور کی اف سی در خاورمیانه
  •