» بازارسازان؛ تشریفاتِ یک مذاکره خوب چگونه است؟
» استفاده Ikea از Influencerها در کمپین بازگشت به مدرسه
» بررسی یک کمپین هیجان انگیز؛ "یک قطره پریل"
» 8نکته برای نوشتن یک عنوان تبلیغاتی تاثیرگذار
» عزم و اراده برای یک هدف ملی
» نمایشگاه شیرین با رویکرد "بازگشت به مدرسه"
» داستانِ ایناب؛ کارگری که کارآفرین شد
» Ikea و کشف جهانی شگفت انگیز از نگاه یک کودک
» اتوبوس های خالی مدارس در حمایت از کودکان محروم از تحصیل
» Uni Noodle؛ نودلی که حس و حال آدم‌ها را می‌فهمد

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
موسس توییتر،مرد سال رسانه برگزیده جشنواره کن
شنبه30اردیبهشت1391
جک دورسی، خالق، مدیر اجرایی وازبنیانگذاران توییتر، به عنوان مرد سال رسانه جشنواره کن بدلیل ابداع یک روش جدید در برقراری ارتباط میان مردم انتخاب می شود.
او این کار را با برنامه ریزی برای ایجاد سیستم های ارسال پیام فوری در پیک ها، تاکسی ها و خودروهای اورژانس شروع کرد.
در آن زمان،او شاهد هزاران کارگر دراین حوزه بود که به طورمداوم موقعیت مکانی ونوع فعالیت خود را به روز می کردند. ایده تاسیس یک سایت با امکان دسترسی گسترده به نرم افزار ارسال پیام فوری به ذهنش خطور کرد.
در یک دوره کوتاه، او با تاسیس یک سایت ساده به نام توییتر به کاربران کمک کرد تا بتوانند پیام های کوتاه 140 کاراکتری را در قالب " Tweet " برای دیگران بفرستند.
از آن زمان به بعد، توییتر به یک سکوی ارتباطی برای بیش از صد و چهل میلیون کاربر فعال در سرتاسر جهان تبدیل شده است.
فیلیپ توماس، مدیر اجرایی جشنواره کن معتقد است که از زمان تاسیس توییتردر سال 2006 تاکنون، جک دورسی در یک مدت زمان بسیار کوتاه، یک راه جدید برای برقراری ارتباط میان مردم، ارائه ایده ها و یادگیری عناوین تازه ،بوجود آورده است. قدرت و سادگی این سایت باعث شده تا توییتر به عنوان یک پدیده اجتماعی مطرح گردد.
هر سال جشنواره کن جایزه ویژه مرد سال رسانه را به عنوان یک شخصیت برجسته موثر در توسعه دورنمای رسانه ای امروز و جزء لاینفک تاسیس یک آینده روشن برای یک صنعت خلاق معرفی می کند.
سال گذشته، مدیر اجرایی گوگل " اریک اشمیت " مرد سال رسانه جشنواره کن شناخته شد.
دیگر دریافت کنندگان جایزه مرد سال رسانه جشنواره کن را در ادوار گذشته: مارک زوکربرگ، موسس و مدیر عامل فیس بوک؛ استیو بالمر، مدیر عامل مایکروسافت؛ سرآنتونی او ریلی، مدیر عامل روزنامه و گروه رسانه ای بین المللی Independent News & Media؛ سونئو واتانیب، رییس و سردبیر شرکت انتشاراتی Yomiuri Shimbun Holdings؛ سامنر ردستون، رییس و مدیر عامل شرکت رسانه جمعی جهانی Viacom و جرالد لوین، مدیر عامل شرکت رسانه ای و سرگرمی AOL Time Warner تشکیل می دهند.

www.brandrepublic.com

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • راهکار های کاربران برای بهبود وضعیت تویی ...
  • تبیین استراتژی دراز مدت توییتردر سال 2011
  • مدیر عامل گوگل یک میلیون دلار جایزه می‌د ...
  • معرفی 21 برندی که دنیای وب و کامپیوتر را دگ ...
  • آغاز جشنواره فیلم و عکس همراه از 4 اردیبهش ...
  • برگزاری جشنواره بین‌المللی رسانه‌های د ...
  • Emirates ، درپی تبدیل شدن به بزرگ ترین خط هوای ...
  • مدیر عامل یاهو به عنوان بر‌ترین مدیر جوا ...
  • توییتر؛ سریع‌ترین شبکه اجتماعی در حال رش ...
  • توییتر پوست‌اندازی می‌کند
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر