» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
Dove،،عشق ،فیس بوک
چهار شنبه3خرداد1391
Unilever در بازاریابی برای محصولات Dove به فیس بوک توجه بیشتری نشان می دهد. این شرکت فیس بوک را بهترین مکان برای توسعه عشق به برند و همچنین گسترش ارتباطات چهره به چهره با مخاطبان خود می داند.
فرناندو ماچادو، معاون توسعه جهانی برند،شبکه رسانه ای اجتماعی را کلیدی برای برقراری ارتباطات چهره به چهره با مصرف کنندگان، با وجود مشکل در اندازه گیری بازده سرمایه گذاری از این طریق به حساب می آورد.
Unilever آزمایش برنامه " تبلیغات مجدد برای Dove " در فیس بوک را برای،برزیل واسترالیا اخیرا درانگلستان اجرا کرده است.
این برنامه به کاربران اجازه می دهد تا آگهی های مثبت Dove را جایگزین آگهی های منفی تبلیغ کننده محصولات مختلفی نظیر مکمل های کاهش وزن کنند. هدف از این کار افزایش اعتماد به نفس دریافت کننده آگهی و پرداخت پول بیشتر برای خرید محصولات این برند است.
این فعالیت بازاریابی را یکی از پنج رسانه اصلی، مطبوعات، رادیو، تلویزیون، سینما و پوستر در آینده،برای اجرای " کمپین ابتکارعمل در ارائه زیبایی واقعی " از سوی Dove حمایت خواهد کرد.

www.marketingmagazine.co.uk

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • برنامه تبلیغاتی جدید Dove
  • عذرخواهی Dove بخاطر آگهی تبلیغاتی نژاد پرس ...
  • Dove یک بار دیگر از زیبایی واقعی می‌گوید
  • Dove از پدرها تقدیر می‌کند
  • Baby Dove: زندگی واقعی، زندگی زیبا
  • Dove؛ نمایش اختلاف درک زنان از زیبایی خود ب ...
  • کمپین زیبا را انتخاب کن از داو
  • Dove ؛ مردان حقیقی، همسرانشان را شگفت زده م ...
  • موضع گیری سیاسی dove در بریتانیا
  • شکل های مختلف شامپو Dove در تقدیر از اندام م ...
  •