» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
 Louis Vuitton ارزشمند ترین برند لوکس جهان
دوشنبه8خرداد1391
Louis Vuitton، سازنده فرانسوی کیف های دستی لوکس، ارزشمند ترین برند لوکس جهان برای هفتمین سال متوالی نام گرفت.
این برند به ارزش بیست و پنج میلیارد و نهصد میلیون دلار، با 7 درصد رشد نسبت به سال 2011 ارزشمند ترین برند لوکس جهان در مطالعه 2012 BrandZ آژانس تحقیقاتی جهانی Millward Brown Optimor شناخته شد. Hermes نیز صعود به جایگاه دوم را با 61 درصد رشد نسبت به سال گذشته و ارزشی معادل 19 میلیارد و صد میلیون دلار به دست آورد. Rolex، نیز با سی و شش درصد رشد و ارزش 7 میلیارد و صد و هفتاد میلیون دلار در رتبه سوم ایستاد.
تولید محصولاتی با کیفیت، میراث و تاریخچه عوامل اصلی موثر در موفقیت برند های لوکس به شمار می روند. سازندگان کالاهای لوکس می توانند با پذیرفتن مسئولیت مدیریت برند لیاقت ایجاد ارزش مالی بلند مدت را به دست آورند.
Chanel، با دو درصد افت و ارزشی معادل 6 میلیارد و ششصد و هشتاد میلیون دلار رتبه چهارم را در این رده بندی کسب کرد. گوچی نیز با 14 درصد افت و رسیدن به ارزش 6 میلیارد و چهارصد و بیست میلیون دلار رتبه پنجم را به خود اختصاص داد. Prada رتبه ششم و Cartier رتبه هفتم را به دست آوردند. رتبه دهم نیز به Burberry تعلق گرفت.
این مطالعه بر اساس مصاحبه با مشتریان و تجزیه و تحلیل آن ها از عملکرد شرکت ها تهیه شده است.

www.businessweek.com

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • ارزشمند ترین برند ها در عرصه تکنولوژی
  • ارزشمندترین برندهای لوکس دنیا
  • 50 بانک برتر کشورهای حوزه خلیج فارس
  • Interbrand؛ اعلام 100 برند برتر جهان در سال 2012
  • ورود Louis Vuitton به بازار جواهرات
  • فهرست برندهای برتر مد و زیبایی منتشر شد
  • Apple با ارزش ترین برند جهان شد
  • گران‌ترین شرکت‌های جهان در سال ۲۰۱۴
  • اپل با‌ارزش‌ترین برند دنیا در سال ۲۰۱۵
  • ارزشمندترین برندهای جهان از دیدگاه Eurobrand
  •