» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
والت دیسنی و ممنوعیت تبلیغات تنقلات برای کودکان

چهارشنبه31خرداد1391

شرکت والت دیسنی یک سری رهنمودهای تغذیه ای برای تبلیغات مواد غذایی در شبکه‌های مختلف ویژه کودکان مانند Disney Channel ارائه داد.
مدیر عامل دیسنی، رابرت ایگر از سیاست جدید خود در واشنگتن سخن گفت. او اعلام کرد که این سیاست به شکلی موثر تا سال 2015 در Disney Channel، Disney XD، Disney Junior، Radio Disney و سایت‌های وابسته به دیسنی اجرا می‌شود.
بر این اساس امکان تبلیغ بسیاری از وعده‌های غذایی محبوب بچه‌ها مانند Happy Meal های مک دونالد یا غلات صبحانه با قطعات میوه Kellogg از این پس وجود ندارد. این اقدام با توجه به اطلاعات تغذیه ای ارائه شده درباره این محصولات در وب سایت شرکت‌های تولید کننده آن‌ها انجام می شود.
این اقدام در راستای حمایت از تذکرات پدرها و مادرها به استفاده ازغذاهای سالم و جهت اجرای یک استراتژی هوشمندانه برای شرکت والت دیسنی و کسب و کار آن صورت گرفته و بازارهایی جدید برای این کمپانی و روابطی نزدیک با خانواده ها به وجود می آورد.
این ممنوعیت برای سایت های ویژه بزرگسالان اعمال نمی شود.

www.money.cnn.com

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • قوانین تبلیغاتی جدید در والت دیزنی
  • کاراکترهای والت دیزنی در ايستگاه اتوبوس ...
  • کاهش میزان نمک و شکر در غلات صبحانه نستله
  • جایگاه‌سازی سه برند MTV، Discovery و Disney
  • نقش تبلیغات محصولات غذایی رسانه‌ها در تر ...
  • ممنوعیت تبلیغات مواد غذایی نا سالم از سوی ...
  • قدرتمندترین برندهای دنیا
  • ادغام واحدهای محصولات مصرفی دیزنی (DCP) و د ...
  • کمپین جدید نستله برای مبارزه با تغذیه ناس ...
  • تبلیغات رنگارنگ تلویزیون و تغییر دیدگاه ...
  •