» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 

ام‌بي‌اي‌نيوز- یک چهارم جامعه شهرنشين ايراني در منزل خود يخچال ندارند.
به گزارش "ام‌بي‌اي‌نيوز"، بررسي‌هاي صورت گرفته از سوي يك مؤسسه تحقیقات داخلي حاكي است 78 درصد جامعه شهري ايران در منازل خود يخچال داشته و 22 درصد نيز اظهار نموده‌اند يخچال ندارند.
بررسي‌هاي انجام شده در ميان شهرهاي مختلف نشان مي‌دهد استفاده از يخچال در ميان شيرازي‌ها از اولويت بالاتري نسبت به ساير مناطق برخوردار است.در اين تحقيق شيرازي‌ها 34 درصد بيشتر از ساير شهرهاي ايران برای خرید يخچال هزینه کرده اند. بعد از شيراز در رشت نيز داشتن يخچال از مهمترين اولويت‌ها به‌شمار مي‌رود. رشتي‌ها 10 درصد بيشتر از سايرين براي تهيه و خريد يخچال هزينه مي‌كنندوتبريزي‌ها 65 درصد كمتر از سايرين براي تهيه يخچال هزينه مي‌كنند.
گفتنی است در حال حاضربازار فروش لوازم خانگي از جمله يخچال فريزر در ركود به سر مي‌برد. در اين بازار قيمت‌ها افزايش يافته و آمار معاملات يخچال فريزر ايراني با كاهش روبه‌رو بوده است.
قيمت يخچال فريزر داخلي در بازار حدود 10 تا 15 درصد افزايش داشته و افزايش قيمت برندهاي وارداتي نيز در اين بررسي سه تا 10 درصد گزارش شده است.

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • يخچال فريزر جديد سامسونگ، تفريح و سرگرمي ...
  • مقايسه قيمت برخي لوازم خانگي طرح تامين با ...
  • كاپوت جلوي فيات، يخچال مي‌شود
  • ويندوز 10 روي يخچال فريزر جديد ال جي
  • کاهش تعداد برندهاي مطرح در صنعت لوازم خان ...
  • چرا الكترولوكس چند نوع غذاي خوشمزه را منف ...
  • مردم حاضرند كالاي خارجي با كيفيت را چند ب ...
  • 55 درصد شهرنشینان ایرانی کفش چرم می پوشند
  • حركت واردات از مناطق آزاد به سمت مواد اول ...
  • پولدارها كمتر ورزش مي‌كنند
  •