» گلرنگ از تولید به اشتغال گسترده رسیده است
» محبوب ترین عکس اینستاگرام با 18 میلیون لایک
» بیلبوردی که دزدها را به خانه خالی راهنمایی می کند
» ششمین نشست تدوین بودجه شرکت های dnaunion کلید خورد
» مزیت رقابتی پایدار از هم افزایی ارکان مختلف سازمان حاصل می شود
» تلاقی لذت و کیفیت در بسته بندی جدید سن ایچ
» گلستان؛ ماندن یا نماندن در تبلیغات، مسئله این است؟
» Baby Dove: زندگی واقعی، زندگی زیبا
» تولید 1100 محصول داخلی توسط شرکت آریان کیمیا تک
» با Subway سر میزغذا عاشق شوید

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
آبمیوه‌های کافئین دار، محصول جدید Starbucks

سه‌شنبه27تیر1391

Starbucks جدیدترین نوآوری خود را با عنوان Refresha ارائه می کند. این نوشیدنی یک آبمیوه کافئین دار است که گامی بزرگ در مسیر بالا بردن جذابیت Starbucks ورای قهوه‌های سنتی آن به شمار می رود.
این نوشیدنی با ترکیب آبمیوه و عصاره قهوه سبز از 12 جولای در فروشگاهها قابل دسترس است.
این نوشیدنی در دو طعم عرضه می گردد؛ توت و لیمو. در ادامه هر نوشیدنی کمتر از 100 کالری انرژی دارد.
Starbucks این نوشیدنی‌ها را به منظور ارائه پیشنهاد یک گزینه کافئین دار به جای قهوه‌های سنتی داغ و خنک خود به مشتریان طراحی کرده است.
امید است که Refresha بتواند قدم در مسیر محصول قبلی خود Frappuccino با ترکیبی از قهوه، یخ و طعم‌هایی مانند کارامل، موکا، وانیل، قهوه، توت فرنگی، کرم و شکلات تیره بردارد. این محصول سال گذشته بار دیگر به بازارعرضه شد و بر طبق ادعاهای موجود در ماه می امسال هر 15 ثانیه در انگلستان یک نوشیدنی Frappuccino به فروش می رسد.
به طور جداگانه، Starbucks یک version آندروئید از برنامه پرداخت پول از طریق موبایل راه اندازی کرده که به کارت وفاداری مشتری وصل شده و اوایل سال جاری در ابتدا بر روی ابزارهای آیفون نصب شد.
یک سوم از مشتریان Starbucks در حال حاضر از کارت یا گزینه دیگری به جای پرداخت هزینه با استفاده از پول نقد استفاده کرده و امید است که معرفی برنامه آندروئید 32 درصد از مشتریان کاربر گوشی‌های هوشمند آندروئید را به قبول تکنولوژی پرداخت پول جدید تشویق کند.

www.marketingweek.co.uk

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • سفارش موبایلی و تحویل نوشیدنی گرم در استا ...
  • Starbucks در کریسمس
  • نوشیدنی های استارباکس با طعم چیز کیک
  • آدامس های کافئین دار Wrigley
  • کوکا کولا جذابیت خود را از دست می دهد
  • Starbucks به بی‌خانمان‌ها کمک می‌کند
  • قهوه‌های استارباکس در توییتر
  • اندازه‌گیری کالری و کافئین با لیوان Vessyl
  • كارت هاي استارباكس و يك عمر نوشيدن قهوه ر ...
  • با یک تماس، پول نوشیدنی خود را پرداخت کنی ...
  •