» داستان سفر جوجه اردک بامزه به دیزنی لند
» بسته بندی شکلات باراکا با الهام از طراحی ایرانی سنتی
» داستان گویی در تبلیغات و برندینگ: نکاتی که باید در داستان گویی رعایت ...
» استی اکسپرس؛ کمک می‌کنیم که حقیقت را ببینید
» برندسازی و تبلیغات دو چالش عمده ی بازار لوازم خانگی
» گیمرها، گزینه استخدام ارتش بریتانیا
» با ظرف های غذای KFC اصلاح سر رایگان را تجربه کنید
» همگام با پناهجویان 2 میلیارد کیلومتر در سال پیاده روی کنید
» نگاهی به فناوری های نمایشگاه CES 2019 (قسمت دوم)
» نگاهی به فناوری های برجسته نمایشگاه CES 2019 (قسمت اول)

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
کمپین جدید نایک، تشویق به برخورداری از حسن نیت، شجاعت و تعهد ورزشی

دوشنبه9مرداد1391

در حالی که بازی‌های المپیک 2012 لندن کانون توجه همگان قرار گرفته، نایک به ورزشکاران آماتور احترام گذاشته و از آنها تقدیر می کند. نایک با برگزاری جدیدترین کمپین خود به نام " Find Your Greatness" بار دیگر در صدد تشویق افراد به برخورداری از حسن نیت، شجاعت و تعهد ورزشی است.
ورای بسیاری از کمپین‌های الهام بخش نایک، این بار نیز او در صحنه حضور یافته تا به ما این نکته را یادآوری کند که قهرمانان ورزشی و رکورد شکنان تنها کسانی نیستند که ورزش را دوست داشته و به آن احترام می گذارند. این کمپین ویدیویی قویا توسط یک homepage جهانی در یوتیوب، رسانه های اجتماعی و کانالهای دیجیتال حمایت شده و به این وسیله پیام خود را به همگان اعلام می کند. البته، امکان گفتگو در توییتر نیز وجود دارد.
به گفته " گرگ هافمن "، معاون مدیر عامل نایک در حوزه طراحی و ارتباطات برند، ایده این کمپین فقط تلقین و تحریک ورزشکاران آماتور به احترام به دستاوردها، مشارکت در مسابقات ورزشی و لذت بردن از افتخارات به دست آمده در سطح خود می باشد. یکی از موسسان نایک، " بیل بوورمن " معتقد است که هر ورزشکاری به نوبه خود قابل تقدیر بوده و این دیدگاه نایک، هنگام برگزاری کمپین فوق را تشکیل می دهد.
جدا از ایده اصلی این کمپین، نایک با ذکر برنامه های Nike+ Running، Nike+ Basketball، Nike+ Training و Nike+ Fuelband بر روی گوشی های آندروئیدی در گذشته مشارکت خود در ورزش را به یاد ما آورده است. این کمپین ویدیویی الهام‌بخش در سرتاسر جهان نشان داده شده و تنوعی از ورزش و زندگی را ارائه می کند. با نمایش تصاویری از سفر برای تماشای یک مسابقه راگبی در آفریقای جنوبی یا یک مسابقه بوکس در جامائیکا، نایک یک تصویر واقعی از ماهیت ورش را نشان می دهد.

www.brandingmagazine.com

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • کمپین اینستاگرامی از نایک Nike Instaposters
  • تبلیغات زنده‌ی نایک؛ وقتی زمان می‌میرد
  • نایک خاورمیانه و تقدیر از زنان ورزشکار
  • روسری های نایک در همراهی با ورزشکاران مسل ...
  • نایک کفش ورزشی مخصوص معلولان تولید کرد
  • استراتژی جدید نایک برای افزایش فروش
  • کمپین جدید نایک؛ Give Me The Ball
  • ساعت های هوشمند نایک برای دوندگان با تکنو ...
  • نایک و حرکت در مسیر تکنولوژی دیجیتال
  • تبلیغ کننده های برتر سال: P&G و Nike (قسمت دوم)
  •