» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
سهم درآمد تبلیغاتی تعلق گرفته به باشگا ها ناچیز است

سه‌شنبه17مرداد1391

فدراسیون فوتبال با فسخ یک طرفه قرارداد سه ساله اش، ورود دوربین به ورزشگاه ها را منوط به تعیین تکلیف در مورد افزایش سطح قرار داد عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار ما ایرج باباحاجی کارشناس و گزارشگر فوتبال ضمن اعلام این مطلب افزود:طبق قراردادی که فدراسیون فوتبال با صدا و سیما در رابطه با پوشش بازی های لیگ منعقد کرده بود،این سازمان موظف به پرداخت 16،14و18میلیارد تومان برای سه سال متوالی شده بود که دو سال آن طی شده و این قرارداد به شکل یک طرفه امسال از سوی فدراسیون فسخ گردید و مبلغ بالاتری را برای لیگ امسال طلب نمود و دلیل این اقدام را مشکلات مالی باشگاه ها عنوان کرد .
لازم به ذکر است سازمان صدا و سیما ضمن رد این ادعا از سوی فدراسیون تنها با پرداخت 500 میلیون تومان بیشتر آن هم به عنوان کمک به فوتبال موافقت کرده است.
وی گفت:فدراسیون نیز اعلام داشته تا هفته چهارم باید این موضوع تعیین تکلیف شود و در غیر این صورت نسبت به جلوگیری ازورود دوربینها به ورزشگاه ها، اقداماتی صورت می‌دهد.
وی در مورد اسپانسرهای مطرح تبلیغات دور زمین افزود،عمدتاً ایرانسل و همراه اول از جمله برندهایی هستند که اسپانسر شده اند بطوری که جام گذشته به نام جام ایرانسل لغب گرفت.
اما بطور کل تبلیغات چه دور زمین چه تلویزیونی به شرکت لوح مهر واگذار شده و این شرکت با پرداخت 17 میلیارد تومان اقدام به خریداری امتیاز تبلیغاتی کرده است،اما متاسفانه با وجود درآمد قابل توجهی از تبلیغات، سهم واقعی به فوتبال کشورپرداخت نمی‌شود و این در حالی است که اگر 50 درصد درآمد آگهی‌های تلویزیونی که قبل و بین دو نیمه بازی‌ها پخش می‌شود به فوتبال اختصاص داده شود مشکلات تیم‌ها به نحو چشمگیری کاهش می‌یابد.البته گفتنی است که سهم هر باشگاه با توجه به رتبه بندی تیمها توسط فدراسیون در نظر گرفته میشود.

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • مبلغ تبلیغات محیطی و حق پخش تلویزیونی فوت ...
  • فوتبال خواهان سهم عادلانه تر از محل تبلیغ ...
  • پول فوتبال در جیب تلویزیون
  • قرارداد اسپانسر فدراسیون فوتبال لغو شد
  • زنی‌که‌با 160700000000تومان‌ وارد فوتبال‌ ا ...
  • یک بانک اسپانسر جدید تیم ملی !؟
  • سوء استفاده‌هایی که تمامی ندارد
  • درآمد تبلیغاتی فوتبال در ایران چقدر است؟
  • آل‌اشپورت با تیم‌ملی قطع همکاری کرد
  • آلشپرت اسپانسر جدید تیم ملی فوتبال ایران ...
  •