» گلرنگ از تولید به اشتغال گسترده رسیده است
» محبوب ترین عکس اینستاگرام با 18 میلیون لایک
» بیلبوردی که دزدها را به خانه خالی راهنمایی می کند
» ششمین نشست تدوین بودجه شرکت های dnaunion کلید خورد
» مزیت رقابتی پایدار از هم افزایی ارکان مختلف سازمان حاصل می شود
» تلاقی لذت و کیفیت در بسته بندی جدید سن ایچ
» گلستان؛ ماندن یا نماندن در تبلیغات، مسئله این است؟
» Baby Dove: زندگی واقعی، زندگی زیبا
» با Subway سر میزغذا عاشق شوید
» تولید 1100 محصول داخلی توسط شرکت آریان کیمیا تک

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
تبلیغات ایمپلنت واقعی نیست

دوشنبه3مهر1391

خبرگزاری فارس: دبیر علمی یازدهمین کنگره بین‌المللی جراحان دهان، فک و صورت ایران با اشاره به اینکه تبلیغات کنونی ایمپلنت‌‌ها در جامعه با واقعیت‌های درمانی منطبق نیست گفت: برخی بیمه‌های تجاری هزینه درمان ایمپلنت را فقط برای کارکنانشان می‌پردازند.
به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان فارس، بهنام بهلولی امروز در نشست خبری یازدهمین کنگره بین‌المللی جراحان دهان، فک و صورت ایران با اشاره به اینکه همان طور که زیبایی دهان با ایمپلنت محقق می‌شود روند درمانی هم صورت می‌پذیرد، اظهار داشت: به هر حال درمان‌هایی مانند ارتودنسی تأثیر بسزایی در بهبود تغذیه افراد خواهد گذاشت ولی زیبایی نیز می‌تواند در این افراد محقق شود.

وی با اشاره به اینکه درمان ایمپلنت‌ها در 97درصد موفقیت‌آمیز است، تصریح کرد: فقط 3 مورد از 100مورد ایمپلنت‌ها که شاید دلایل ناشناخته‌ای داشته باشد ممکن است با موفقیت همراه نباشد.
بهلولی ادامه داد: متأسفانه تبلیغات کنونی در زمینه ایمپلنت‌ها با واقعیت منطبق نیست . تبلیغات نادرست در این زمینه بسیار شده است در حالی که بیشتر این درمان‌ها باید رویه‌ پزشکی و درمانی خود را دنبال کند که این امر وظیفه متخصصان مربوطه است که مردم را در این زمینه به رعایت بیشتر بهداشت دهان و دندان رهنمون ‌کنند.

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • هیچ نظارتی بر تبلیغات ایمپلنت در کشور نیس ...
  • فروش داروهای بنجل از طریق تبلیغات شبکه‌ه ...
  • افراد تحت تاثیر تبلیغات رسانه ای، تصمیم ب ...
  • تبلیغات خدمات پزشکی توسط صدا وسیما، خلاف ...
  • مردم به تبلیغات نادرست ارتودنسی اعتماد ن ...
  • تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد ...
  • ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت ...
  • تبلیغات ماهواره ای و رواج عادات نادرست بی ...
  • درآمد ۳۰ میلیارد تومانی صدا و سیما از تبل ...
  • Obamacare؛ برگ برنده جنگ تبلیغاتی Romney ؟
  •